Delta i Lantmännens fototävling!

Nyheter, 2022

Mellan juni och augusti kan alla som är intresserade av Lantmännen och/eller foto delta i Lantmännens fototävling på temat "Lantmännen från jord till bord".

Även denna sommar anordnar Lantmännen en fototävling på temat "Lantmännen från jord till bord". Nu har du chans att skicka in dina bästa bilder! Exempel på motiv är medarbetare, medlemmar, våra anläggningar, kontor och byggnader, fält, landskap, jordbruk och aktiviteter på en gård - allt som speglar Lantmännens verksamhet.

Tävlingen är öppen mellan juni och augusti för dig som är medarbetare, medlem eller bara intresserad av Lantmännen och foto.

Så här tävlar du:

• Skicka in foton eller korta videoklipp, max 60 sekunder. Du får tävla med max 10 filer.
  • Liggande eller stående format spelar ingen roll, men gärna så hög upplösning som möjligt. Om du skickar bilderna från mobilkameran skicka originalbilden (inte en "medium" eller "stor" fil).
  • Mejla dina bilder till reimagine@lantmannen.com. Skriv "fototävling" i ämnesraden.

Om du har ett öppet konto på Instagram får du gärna tagga bilderna med #lantmannensummer.

Du har fram till den 31 augusti på dig att skicka in dina bilder. Vinnarna kommer att presenteras i början av september i våra sociala kanaler. Om du en av vinnarna kommer vi att kontakta dig via e-post.

För mer information, kontakta gärna:

Lantmännens pressavdelning
Tel: 010 556 88 00